setiap hari perlu enjoy!!!!

Tuesday, October 4, 2011

pulanglah sebelum ku runaway...


.....aku berjalan di kota kuala lumpur...
......semuanya nampak berbeza cuma aku yang masih sama....


haish...

lately ak sering kuar melepak dengan penuh berfaedah la tapi...ok????

kadang2 dgn anaz, bat, ejay, faris to name a few my guy friend yg bjaya dlm kerjaya...and ofcoz melepak dgn hausmate saya...

siang berhibernasi...malam berpesta twilight...

kadang2 bosan jugak la life mcm ney...tapi wat to do...ini laluan saya...

and sbnrnya saya rebellious towards someone...

sy suka dia...tapi ego saya tinggi gila...

utk mgelak dr sy contact dia dan bt bukan2 and pk bukan2...

sy keluar dgn harapan dpt lupakan dia...

tapi aneh kan tentang cinta ini...

makin anda cuba, makin anda akan ingat...

gembira sekejap je...lepas tu sedey balik...

haish...

so saya tidak letak harapan tggi dlm frasa perasaan ini...

wlupun sy tidak percaya pada pepatah mengenai jodoh2 ini...

tapi saya tulis jugaklah kan...

" AS IT WILL BE, IT WILL BE "

ta payah na paksa2...kalo da memang jodoh, pusing cane unn akan jadi jodoh awak jugak kan...



No comments:

Post a Comment