setiap hari perlu enjoy!!!!

Saturday, October 17, 2009

sejenis beg besar itu...

NEWSFLASH : cuti semester hampir tiba...persiapan balik kampung semakin rancak n ak juga tergolong dalam kalangan orang2 yg excited nak balik rumah...i mean real home...i miss my parents and all my stuff...wait for me...im coming home.

ak mula addicted dgn sejenis beg travel yg besar sgt2 slepas ak tgk khidupan rumet ak, shiro mgangkut barang dgn mudah ke sana sini dgn sebuah beg " tarik2"...ak rasa sgt convenient okai...mudah dan cepat...i was like crazy b4 i can get the type of beg on my own...so what hepen later, when i was helping my bestiess recording their mandarin drama shooting and we was going there and here...from one shopping complex to another shopping complex..i took the advantage to look for and by my " beg tarik2"...omg!!! the feelings inside me, i cud not imagine...like i am the luckiest person who have that so called 'beg tarik2"...but then when my sis, sabya ask me where do i will put my " beg tarik2" besar itu?..."ur house...", i reply...and she's like " ko beli beg besar2 tu utk d letak kat rumah ak ke? ak igt ko excited sgt nak beli beg ni nak balik kg...rupanya nak letak kat rumah ak je...". n then they all burst into laugh....

" cant wait im coming home...after almost 1 year study " over the sea"...yeahaww!!!! "


No comments:

Post a Comment