setiap hari perlu enjoy!!!!

Tuesday, January 4, 2011

bang bang boom!!!


sempena tahun baru ini, saya ingat saya dpt meraikannya bersama seseorang d suatu tempat yg istimewa...ironinya, saya d penghujung tahun ini melalui pelbagai peristiwa getir dlm hidup...antaranya adalah putus cinta...nasib saya memang sentiasa malang d setiap hujung tahun...tgk sajalah...apa yg dah jadi...jadi, sempena kedatangan tahun baru ini...saya mengharapkan yg terbaik dalam hidup saya...azam saya adalah

1) kerja sehabis baik
2) bina kerjaya yg kukuh
3) graduate dgn cemerlang
4) baiki kelemahan diri
5) stabilkan financial
6) bersosial dgn sepuas hati

apa yg saya pelajari dr perpisahan saya dan dia...saya perlu berubah, jgn terlalu mharap dan mdesak...bak kata joeakmal bf si gemuk pula..." ala, rilek2 la dulu nani...nnt adalah tu..."...tp saya mula sedar, wlupun mgkin ad cinta lain yg hadir selepas ini, ia takkan sama dgn cinta saya pada ahmad nurhilmi yg sgt dalam dan setia...siapa tahu mgkin yg baru itu nnt lebey baik, bkerjaya, bharta dan ada rupa...tp itu semua tidak mjamin ap2 pada saya...kerana soal hati tak boleh di paksa.


malam new year ini, saya cuma berpeluang mdengar dentuman bunga api d sudut terpelosok alam maya...tetapi kecantikannya tidak dpt saya nikmati...kerana saya bz mengayam bunga utk pelamin pertunangan kawan baik saya cica...mgkin itu mrupakan satu ptanda...sesuatu yg baik sdg mhampiri...tetapi apa gerangannya, saya sendiri pun ta pasti...kerana saya tidak melihat dengan mata hati...ataupun ia sudah terbentang luas d depan mata.

bang bang bom!!!

bang bang bom!!!

sedarkan saya dari mimpi ngeri yang panjang ini...

No comments:

Post a Comment