setiap hari perlu enjoy!!!!

Wednesday, January 5, 2011

bernama bernami


hai ollzz...
saya sedikit bz buat masa ini...
maklumlah praktikal sudah bermula...
and selepas semua perkara yg teruk blaku dlm hidup saya tahun lepas...
saya cuba move on and gave my best shot...
and praktikal, please be nice with me...

-jum tour keje saya sedikit sebanyak-

gmbr di atas tu... punch kad saya...si fadirul aka boss chipmunk saya yang buat...b4 9am kena punch,kalau ta..ad print merah tanda u dtg lmbat....excited gila ad punch kad sendiri kan...lalala...



hari first saya stat bekerja...takde ap sgt na buat...cuma kena suruh monitor newspaper...best gila!!! smpi setiap isu yg tjadi, saya akan tau dlm dunia ney...pendek kata...im perfectly content with updated news...malah first day lagi sy dah dpt jupe suami era pajira scr life dtg d opes kami...ta dpt jupe era pajira, jupe suami dia pun jadilah...lalala...



hopfully, saya dpt buat yg tbaik dlm praktikal ney...dgr kata bos sedikit garang...kecut perut jgk di buatnya...harap dia ta seperti the devils wear prada...apapun, i will survive...


No comments:

Post a Comment