setiap hari perlu enjoy!!!!

Sunday, January 31, 2010

selamat tinggal mr. x....

newsflash : mr. x dtg lagi dengan kisah lara...bahawa dirinya sudah terluka...dan aku...????

dan aku mungkin sebagai perawat luka buat sementara...actually, ak btl2 gelak besar bila dia citer on da fon ttg perpisahan dia dgn perempuan yg bukan sorg pencabar yg bagus utk ak...coz, pmpuan tu tak tahan d maki hamun dgn mak mentuanya...well, mcm yg ak ckp awal2 td...pmpuan itu belum pon cukup umo utk bcinta dgn matang n stabil...jiwa masih muda remaja...masih cengeng n na manja2...n tlglah, kalo lawa takpe...ini mcm...tutt...tutt...tutt...

ak angin betul dulu bila ak kena tggl sbb pempuan hodoh tuh...but last2 ak sedar yg dia mmg lgsg tak layak dapat ak...tgk je lah, cari ganti yg lebey teruk dr ak...tlglah...bg ak fight yg hebat sikit...skng, mr. x dtg lagi...cuba rujuk semula...cuba pujuk semula...mula2, ak rasa happy bila akhirnya dia dtg balik n cari ak...ak rasa sgt puas hati...coz akhirnya dia tahu nilai ak yg sbnrnya...ak juga tumpang gembira coz dia skng dah smbg study balik kat kl...atleast dia akn bjaya n mjadi sumthing d masa depan...

seminggu b4 dia kembali mencari ak, ak telah pun memberi hati dan cinta ak kpd seorang jejaka bernama ahmad nurhilmi...which is bermaksud, ak sudah pon move on n bahagia bersama ahmad nurhilmi...tapi biasala, bila kt dah kapel n bcinta...aura makin berseri2 n lampu spotlight menyuluh terang muka ak...sdgkan time ak single dulu...jgn kata lampu spotlight, lampu suluh pon abes bateri bila ak nak guna...skng, tiba2 sume jejaka perasan akan kehadiran ak...sume org amik peduli pasal ak...kenapa baru sekarang???????

berbual dgn mr. x d telefon bt beberapa minit saja sudah cukup buat ak sesak...suara dia bukan lagi suara yg ak ingin dengar satu ketika dulu...kata2 dia tidak cukup matang utk menarik perhatian ak...still boasting n blagak mcm dulu...finally ak bkata dalam hati " mmg hati ak utk mr.x sudah tiada...hatta walau scebis pon...jd buat apa ak buang masa dan tenaga ak mendengar luahan hatinya...ak bukan kaunselor...ak bukan pakar sakit jiwa...mahupon, pakar pengurusan kemarahan"...n kini tiba masanya ak bt keputusan yg tepat dan muktamad.

ya...saya yakin betul dear mr. x...saya sudah tidak mahu ada connection dgn u lagi...saya sudah bosan jadi pusat khidmat nasihat tidak berbayar utk u...saya sudah penat untuk jadi bayang2 u...saya sudah jemu dengar lagak murahan u itu...saya sudah penat dengar kata2 manis dan madah berhelah u...saya sudah jelik memandang u yang tidak ada pendirian...saya sudah tidak ada hati dengan u walau sebesar habuk kayu...saya sudah nekad untuk cakap kan perkara yang satu ini....you cant make it feel right, when you know that it's wrong....

maka dengan ayat itu...putuslah sudah semua antara kita...jangan ada lagi benci..jangan pernah untuk bermimpi tentang kita yang dulu lagi...kerana saya kini sudah pun move on, gembira bersama si dia yang lebih menghargai saya n angkat kaki untuk tinggalkan u selamanya tanpa belas kasihan.....

" i want you to move on too coz im already gone..."

No comments:

Post a Comment