setiap hari perlu enjoy!!!!

Monday, May 23, 2011

hot or not ???


" gambar atas ni, gambar latest saya...selepas ikut program kinohimitsu 5 hari...burn and block...bleghhh, macam sama je kan ???? tu da plus setiap hari puasa "

" gambar ni pulak still baru 2 hari ikut program kinohimitsu...additional setiap hari berpuasa..."



apapun saya kene truskan jugak program 14 hari kinohimitsu ini utk berjaya kurus...today da masuk 8 hari program kinohimitsu....erm, tanak la kurus sangat2 kan atlis saya cukup fit n maintain slender...ejay ckp dulu, dia ta suka saya kurus sbb akan nmpk pelik..way too much pelik n saya cantik juz the way i am now...dan saya rasa kalau kurus terlampau pun mmg pelik and hideous...so saya nak yg sedang2 saja...coz saya pernah tgk sorg staff d tmpt saya study dulu...dulu dia a bit gemuk, all the sudden saya jumpa dia di pasar malam ketika sedang memilih2 sayur...saya tak percaya itu dia...dia kelihatan kurus dgn lemak yg bersepah sana sini...and sgt2 weird...dan bila saya tanya knp dia kurus dan makan ap smpi kurus...dia ckp dgn gaya malu2 kucing utk beritahu d smping gelak2 suke kononnya saya puji dia smbil ckp dia makan produk 2 b model...which the truth is im not puji2 dia pun...and saya tgglkan dia dgn prasaan pelik and wishing saya tidak akan jadi kurus pelik macam dia itu...apapun dia bjaya kurus dan saya belum lagi....demit!!!!


No comments:

Post a Comment