setiap hari perlu enjoy!!!!

Monday, May 30, 2011

interview baby!!!!


well, saya dapat panggilan interview as customer service representative di times square esok...which is sebenarnya on last friday tapi saya postpone ke hari isnin ini....which exactly esok!!!! yehaww!!

saya sangat2 nebes okay...

atas kekecewaan saya satu apapun saya tak prepare coz bz nangis2 n meraung dalam bilik...

kawan saya tam kata " NANI PATUT KELUAR AND TRY GET A JOB, KALO DOK RUMAH MEMANG GILA MEROYAN MACAM NI...PLZLAH BUAT BODOH JE DENGAN PERASAAN2 YG TAK MENDATANGKAN HASIL TU!!! "

kawan saya fiq kata " PEGI LA KEJE APA2 PUN DULU SEMENTARA BOLEH JUGAK HILANGKAN SUNYI KAT RUMAH.."

kawan saya mek kata " BETTER KO GI KEJE DARI DOK RUMAH, ATLIS ADALAH JUGAK DUIT DARI TAKDE LANGSUNG KAN...DARI BUANG AIR MATA.."

kawan saya cica kata " NANI KENE BZ KAN DIRI NI BARU TAK INGAT SANGAT KAT BENDA2 TAK PENTING TUH..."

dan saya kata " DUA2 PUN PENTING, KERJA PENTING AND EMIEY PUN PENTING JUGAK...."

EMIEY????

wah....saya selalu berfikir tentang si dia setiap kali buka mata dan setiap kali sebelum tutup mata...tapi saya selalu tertanya2...adakah si dia jugak begitu???

NAHHH....

berbalik kepada cerita interview...

kaler rambut saya sudah turun, rambut saya makin panjang, baju untuk interview tiada...

demit!!!

masa makin suntuk...satu apa pun saya tak buat lagi...print resume pun tidak...bijak kan saya!!!

well, malam tadi jugak cica bawa saya ke kedai untuk beli pengaler rambut...

smpi di rumah kami main fesyen2 baju...mix and match...

last2 saya pakai seluar dorothy perkins, kemeja warehouse dan kot forever 21, kasut primavera...

ahaha...style ini saya suka...simple dan elegant...

cica kaler semula rambut saya yang makin panjang smbil dperhatikan mek yang sedang belajar...

dan cica akan mekap dan teman saya esok di times square...

harap saya dapat jwb dgn konfiden esok...

saya buat untuk saya, perenz saya, bff saya dan dia.

saya gila harap saya dpt kerja ini...dan bz dgn kerja...gilakan duit...smpi masa utk diri sendiri pun tidak ada...kalo tido kat opes pun saya sanggup...

to all kawan2...wish me luck okay...

saya perlu kerja ini lebey dari apapun




No comments:

Post a Comment