setiap hari perlu enjoy!!!!

Monday, May 30, 2011

padam dan shutdown.


saya buka blog tadi dan lihat di tepi banyak viewers untuk entry2 ketika saya dan si dia di lamun cinta...

saya rasa sangat2 sedey dan perasaan itu buat saya rasa ingin mati...

maka saya ambil keputusan untuk delete semua post kisah cinta saya dan biar ia mati bersama saya...

saya tidak boleh tengok gambar ketika kami bersama berdua dan gembira...semua kenangan itu sangat2 menyedihkan saya...

saya nekad untuk berjaya dalam hidup dan kerjaya dan start making money...

persetan kan saja cinta...kerana cinta itu bullshit...

dan lepaskan saja dia pergi kerana jika dia di takdirkan untuk saya dia akan kembali...itu kata pujanggalah...

hey, kadang2 saya rasa hidup sangat2 tidak adil...saya rasa berputus asa...

saya mula tidak percaya kuasa tuhan...

tapi kadang2, tuhan padamkan sesuatu dalam hidup kita untuk gantikan dengan sesuatu yang lebey baik lagi...

dan saya harap itu panggilan kerjaya dan bunyi mesin atm yang panjang serta bau wangi duit kertas baru yang rangup...

ka ching!!!!!

luka di tangan nampak berdarah, luka di hati tak siapa tahu.


No comments:

Post a Comment