setiap hari perlu enjoy!!!!

Monday, April 2, 2012

kosong...

in another life i would be your girl....in another life i will make you stay...the one who got away.


sudah banyak malam aku tidak dapat melelapkan malam sejak kejadian Zara...
rasa kosong...
dan semalam aku bertambah kosong...sepertinya aku kehilangan semua dalam sekelip...
hilang Zara dan juga dia..

sampai aku hanya terdiam kerana tidak mampu mengatakan apa2 lagi...
mungkin  aku sudah penat dan terlalu sedey untuk mengatakan apa2 lagi...

apapun perpisahan kali ini aku hadapi dengan matang...
tidak seperti dulu sewaktu dgn ahmad nurhilmi yang aku meroyan bagai nak gila...
kali ini aku menjadi lebey tabah dan kuat...
barangkali sudah imun dgn perpisahan yang tragis...
walaupun sebenarnya perpisahan kali ini lebey tragis kerana aku dan si dia punya rahsia yang sampai mati pun tidak akan boleh di lupakan...
dan mungkin sampai mati pun kenangan itu takkan luput...

semua orang mempunyai rahsia...

dan semalam aku putuskan biarlah dia bahagia dgn kekasih hatinya yang baru...
tanpa kekasihnya mengetahui rahsia sampi mati kami berdua itu...
itu lebey baik...

kerana aku menjaga maruah dia dan aku...

dan paling penting aku pergi dengan bermaruah...

bukan seperti kekasihnya yang berulangkali meminta aku meninggalkan dia...

min kiong moo han fook dalam bahasa melayunya...paksa2 pun kalo tiada hati tidak guna...

jadi biarlah aku pergi dengan rahsia...

itu lebey baik dan bermaruah...

mungkin ada hikmah dan Allah merancang sesuatu yang lebey baik utk aku di hadapan sana...
kuasa tuhan tak siapa yang tahu.

dan aku berharap ini bukan new entry yang aku tulis...
kerana bilaa dia buat begitu, aku dengar bunyi hati aku retak...

dan bunyi retak itu, terlalu sakit sehingga aku berasa kosong.

No comments:

Post a Comment