setiap hari perlu enjoy!!!!

Monday, March 21, 2011

kerja sudah pupus ke????



" jiwa kacau...jiwa kacau...stress sgt2...adoiyai...rasa mcm masa depan da gelap...skng ini kepala da sibuk n pening cari kerja tetap...tamo lagi main2 n sgt2 tringin utk ad kerjaya sendiri dan pegang duit sendiri utk beli apa2 yg di hajati...kete, rumah n of coz brg2 berjenama....sgt2 meronta2 okay...tp na bt macam mana, rezeki belum ada lagi...n saat ini saya sgt2 fhm perasaan penganggur yg takde keje n da bputus asa cari keje...mmg rasa sgt2 down okay...kdg2 rs mcm na balik kg n tanam sayur je...tp...masih mharap di kuala lumpur utk beri kerja yg terbaik...kawan2 ckp, pjalanan masih jauh lagi...rileks lah...stil ad masa lagi...tp masalahnya...saya sudah 23...tnpa kerja tetap...dan hidup sendirian d kota raya...apa lagi yg saya harapkan...tentulah kerjaya yg baik...di saat org sibuk mncari cinta hati, saya persetankan itu semua...kerana yg sgt penting utk saya skng ialah KERJA!!!!!!! ada cinta atau tidak itu belakang cerita n seandainya tiada...saya reda kerana cinta bukan utama yg di cari dlm hidup saya skng...saya mahu kerja dan kerja itulah yg akan membela saya smpi saya mati dan bukannya jantan2 tak guna d luar sana yg hanya mempermainkan hati serta mgikis duit wanita...cukup setakat ini.sekian.

kerja oh kerja...stress nya aku!!!!! "


No comments:

Post a Comment