setiap hari perlu enjoy!!!!

Monday, March 21, 2011

senyum untuk sebulan setengah ;)




" ahakssss....senyum :) comel2 okay....well, sejak akhir2 ini ad seorang very sweet guy selalu senyum kat aku setiap kali kami terserempak atau berpandangan...haha...even ketika depan kawan2 dia atau tgh lepak dgn kawan2 dia...huh, korg na ckp ak perasan pun cakaplah...do i care???...wee...wee...peliknya ketika makan kami asyek bpandangan dan berbalas senyuman...smpi kwn2 dia sume siap bg ruang ksg kat depan ktrg, spy kami blh berpandangan n spy ak blh nmpk dis mamat dgn nyata dan jelas...setiap hari ak akan jumpa dia kafe n of coz kami akan senyum...tiap kali ak masuk kafe kwn2 dia akan bgtau dia ak masuk n dia akan tgk ak smbil snyum...pastu borak dgn kawan dia balik...pastu tgk ak balik...ak pun senyum je la...kejadian ni da blanjutan almost 1 month and a half oredi...ak igt da stop da isu ini, coz skng tiap kali rehat ak dgn mek n norin akan lari n lepak kat kafe pusrawi...

but tidak...td ptg masa ak dgn juju cari jajan tuk kunyah2 di ofes kat kafe...ak nmpk dia lagi...dan kwn2 dia yg bgtau dia ak datang kafe...dia pusing tengok aku...n senyum lagi...n ak pun teruja lagi...huhu...ak rasa dia sgt comel dgn spek mata, cap n jambang yg halus dan kemas dan senyuman yg sgt manis dgn bibir itu...persoalannya, siapakah dia? department manakah dia? sbb dia slalu ad di kafe...juju ckp " myb dia org tv kot...."...and ak ckp " myb jgk, coz org hensem2 slalu kat tv..."...agak creepy okay...coz ak ini sorg peminat lelaki kulit gelap...tp skng da beralih kepada kulit putih pulak...tgk je lah encik Ejay idaman hati saya skng dan mungkin juga encik sweet guy di kafe yg senyum setiap kali nmpk saya....

persoalan dia senyum bt saya berfikir, adakah sbb saya comot atau senyum itu satu sedekah dan dia sdg bersedekah kepada saya sebenarnya...musykil...musykil.




No comments:

Post a Comment