setiap hari perlu enjoy!!!!

Tuesday, March 22, 2011

menghapus jejakmu...


" ini gambar saya dan ex bf saya...saya sayang dia tapi dia tak sayang saya lagi...jadi saya padam gambar dia...sakitnya hati, tapi masa akan memulihkan segalanya...dan saya percaya hukum karma...what goes arounds, comes arounds...biar hujan menghapus jejakmu....sekian ;) "



Terus melangkah melupakan mu,
  Berat hati perhatikan sikapmu
jalan pikiran mu buat ku ragu,

Tak mungkin ini tetap bertahan.


Perlahan mimpi tak biasa menganggu,

ku coba untuk terus menjauh,

perlahan hati ku terbelenggu,

ku coba untuk lanjutkan hidup.


engkau bukanlah sgalaku,

bukan tempat tuk hentikan langkah ku,

sehari sudah semua berlalu,

biar hujan menghapus jejakmu.


lepaskan segalanya,

lepaskan segalanya.



No comments:

Post a Comment