setiap hari perlu enjoy!!!!

Friday, March 11, 2011

ada apa dengan cinta anyway????

newsflash: ada apa dengan cinta???tak ada siapa boleh bagi saya jawapan yang tepat...


sejak saya single ini...henpon saya langsung tidak berbunyi, cas henpon pun tidak smpikan henpon saya boleh btahan 6 hari tanpa cas apatah lagi me nop up2 bak di alam sedang bercinta dulu...kadang2 henpon saya mati begitu saja n saya pun malas nak amik pusing n henpon itu saya tinggalkan saja di rumah di atas katil(utk lebey spesifik lg)...sbb ia tidak akan berdering dan tidak akan ad apa yg terjadi hinggalah ia mati sendiri sbb kehabisan bateri...

ketika saya bersosial dgn mek dan juga rakan2...saya lihat mereka asek mbalas sms...kpd yg tsayang maybe...kdg2 mereka senyum sorg2, gelak sorg2, mengengeh sorg2...sweet kan ;)...pkara itu buat saya sering tanya pada mereka, best tak bercinta???dan mek jawab..." biasa je, cuma ko akan rasa sakit hati n stress la bila dia ta jawab kol ko or reply msg ko.."...saya garu kepala....kruk...kruk...kruk...dgr mcm best...ececeh...


saya tanya noren n nizy plak, best ta bercinta???...and norin n nizy jawab serentak.." hui, best la ad org sayang n cinta u...blh jaga u....". kali ini saya diam...banyak persepsi ttg cinta yg saya dengar...baik dan buruk...pro dan kontra...tapi setakat ini, hati saya masih tertutup utk menerima mana2 lelaki dan juga cinta mereka...sbb hati saya masih setia pada ahmad nurhilmi...soal hati tak boleh nak paksa...wlu awk hebat mcmn pun, wlu awk kaya mcmn pun, wlu awk hensem mcmn pun...saya minta maaf pada awk2 sume...saya belum sedia dan tidak mahu terikat dgn sbrg komitmen lg....


setiap malam saya lihat mek akan bermsg smpi tertido...dan saya tiba2 teringat henpon saya yg brada di dalam hand bag...malas d keluarkan dan mmg sjk akhir2 ini...henpon itu letaknya di dalam beg saja...kdg2 di meja makan dan ruang menonton tv...itulah nasib henpon saya...sejujurnya saya rindu zaman ketika bercinta dulu...kalaulah saat2 manis blh d putarkan semula...saya akan nikmati dgn shabis baik...namun, jodoh antara saya dan ahmad nurhilmi hanyalah setakat itu...jadi saya tidak mahu pusing dan fikir panjang tentang itu lagi.


huff...
saya teringin bergayut sblm masuk tido...
saya teringin di telefon 24/7 OLEH SI DIA...
saya teringin bergaduh dgn si dia...
saya teringin bangun pagi n baca msg dari si dia...

haha...
tapi nmpknya semua itu tidak akan terjadi...
dan apa yg berlaku takkan berulang lagi...

jadi...
cik nani sila gembira dan bersosial dgn sepuasnya di zaman remaja anda ini...

cinta...
tolak tepi kerana banyak yg tidak jujur...
dan saya akur saya tiada jodoh di dunia...tp di akhirat sana adakan???? ;)

kahwin...
sorry! saya bebas hidup single and selesa dgn cara hidup saya.
and anak angkat akn menjadi peneman hidup saya di usia emas nnt.

tak kahwin...
hello, ini zaman moden okay...tak salah rasanya tak kahwin...kalo kahwin pun hanya mnmbah masalah...kannnn...

isu merampas bf/ gf orang...
well, saya sudah terkena dan saya tahu bagaimana rasanya...mmg sakit...tapi that is what we call life...and jgn igt awk lepas mcm tu saja...igt hukum karma okay...n plz jgn jd desperate smpi hak org pun awk na rmps...apapun, itu atas individu itu sendiri..


jatuh cinta pada bf/gf orang...
well...skng sedang suka pada seseorang...tapi dia milik orang...jadi saya berhenti setakat itu.

perasaan awak...
of cozlah feras jugak...bila awk berkenan...dia milik org...tp bila awk ta berkenan...dia pulak mengengeh kat awak...kannnn....

dia cakap apa...
hum, actually dia pun br je kapel dgn gf dia...so takkan la nak tggl truskan...saya ckp takpe...maka kami teruskan hidup sehari2 mcm biasa...dia col, saya jawab...dia msg, saya reply...dia ajak on a date, saya on saja ;)

hidup sekarang bagaimana...
alhamdulillah okay...dan saya punya target dengan mek izyan tersayang saya...dan skrg saya ingin lebey fokus pada bisnes hand bag dan purse saya...oh ya, sila layari blog bag saya okay...inikedainani.blogspot.com

siapa di hati anda...
mama, papa, mek gee dan bff...
seseorang itu...
target2 saya...

pesanan terakhir...
saya mungkin bukan sesiapa sekarang...
saya mungkin tidak cantik sekarang...
tapi saya akan buktikan yang saya akan berjaya dan jelita satu masa nanti
dan awak akan menyesal kerana pernah tinggalkan saya suatu ketika dulu...


amin...
bye.



" cinta hanyalah perkataan, sehinggalah awak bertemu dengan seseorang yang benar-benar boleh memberikan awak maksud cinta yang sebenarnya..."


No comments:

Post a Comment