setiap hari perlu enjoy!!!!

Saturday, June 4, 2011

after interview ;p


lepas interview di times square hari itu...saya dan cik cah pergi menonton wayang cite PIRATES OF CARRIBEAN Premium Class di Times Square tajaan cik cah...memang sgt2 selesa tapi tidaklah seselesa Gold Class...
wee huu...


lepak makan di the chicken rice shop times square



ini nelly kawan saya dari sabah jugak...dialah yg introduce saya dgn tempat kerja baru ni...
thanks sumandak


dua2 muka sabah kan ;p

well,
selepas interview hari itu...alhamdulillah saya telah d terima bekerja di sana and akan memulakan tugas pada isnin ini...

yeah...

sedey sebab cinta pun sedey jugak...

tp life kena go on kan...

dan dgn ini saya berjanji...bahawa dgn gaji pertama saya nanti...saya akan :

1) bawa kereta mercedez saya dr sabah dtg ke kl
2) beli baju raya utk parents saya
3) belanja bff
4) kenduri doa selamat
5) pergi holiday di luar negara once a month ;)

yeah...heaven kan???

saya harap saya akan kuat untuk menempuhi hari2 yg mndatang...
saya berdoa yg terbaik utk diri saya sendiri

orang yang ikhlas, akan di lindungi Allah ;)

amin.


No comments:

Post a Comment