setiap hari perlu enjoy!!!!

Wednesday, June 1, 2011

someone blackmailed her !!!




well, anda pernah di ugut dan di ancam dengan surat2 ugutan atau dgn barang2 menakutkan....yeap, das rite...saya dan mek baru saja kena semalam...but actually bukanlah surat dan ancaman itu d tujukan utk kami, but to the person who previously lived here...si kak nurul...

takde angin...takde ribut...time saya tiada d rumah...dan mek sdg myapu..tb2 tlihat satu surat d selit bwh pintu dgn tulisan kanak2...sounds like dis...

" puan laila nak bagi rm1000, kalau nak amik datang ke blok melur, tangga 9 skng.tp igt dtg sorg2 je.bila dah smpi col num ini 013_________"

yeah...wat is dat supos to mean????n ap yg mek bt???

mek juz buat bodoh je dgn surat tu coz igt budak2 main2...smpilah si kak nurul dtg rumah ktrg lepas dia balik keje tadi...and citer ada org letak bra kat wiper kereta dia...yesss...u heard me...wiper kereta dia....dia jumpa bra tu pg2 lg b4 na g keje n dia igt org main2 and dia trus buang bra itu dlm longkang...which is, itu adalah bukti okay!!!!! huh

then mek pun teringat la pasal surat tu....borak punya borak...kak nurul tgk number itu yg msg dia mlm smlm dgn msg yg creepy2...

dan terus dorg p bt polis report n col saya yg ketika itu baru selesai menonton wayang bsama cica...

baru saya teringat pagi td b4 keluar dr rumah...saya tgk mail box rumah saya bersepah mcm di korek org n surat btaburan.....saya lihat surat utk kak nurul hilang...saya juz ckp dlm hati mesti ad budak2 yg main2 ni...smpilah bila mek col n cite kat saya pasal kes ini...baru saya teringat...

apa yg pasti sasaran org itu adalah kak nurul..sbb dia tahu num hp n kereta kak nurul...dan bukan saya atau mek...

but guys, tolong doa utk saya jugak...in case saya mati di bunuh sekali kerana kjadian ini...

plz let my perenz, bff and ahmad nurhilmi i love them so much

xoxo


No comments:

Post a Comment