setiap hari perlu enjoy!!!!

Friday, June 24, 2011

dean list terakhir...


saya menerima rezat final sem saya ketika sedang event LID , di putrajaya...

ironicnya, saya langsung tidak punya rasa takot atau gentar seperti sebelum ini...kalau dulu saya bermunajat bagai agar lulus semua subjek sekurang2 nya pun jadilah...

tapi saya sekarang cumalah berserah...

jadi apa pun, jadi lah...

tapi bila saya cek rezat saya di dalam inbox emel...

saya dapati saya pass dgn cemerlang kedua2 subjek...dgn ad huruf AD besar di sebelah dlm kurungan...

dan saya tahu...itulah AD yg terakhir yg saya dpt...

saya smpikan pada mama, bff n rakan bernama yg lain...

mama tentunya org yg paling gembira dgr....

tp saya...

ad bnda penting yg lebey utama dalam fikiran saya ketika itu...

wallahualam...


No comments:

Post a Comment