setiap hari perlu enjoy!!!!

Friday, June 24, 2011

longgar wey!!!!


beep...beep...

lately gaya hidup saya tidak teratur...makan tak basah...mandi tak lena...tidur tak kenyang...

makan pun satu sudu nasi saja...lauk lagi la setakat dua tiga sudu...and makan setaraf dua tiga suap saja...

dan ketika saya mengerjakan event langkawi international dialog di putrajaya...rakan2 bernama tegur saya cengkung...dan makin kurus...saya tetap tidak percaya...

sampailah satu malam saya lepak dgn kwn2 kelantan saya d presint 9 putrajaya selepas menonton wayang GREEN LANTERN yg membosankan di Alamanda...saya dapati baju saya dan skirt saya semakin longgar...alahai...

dan saya rasa tidak selesa utk bergerak due to kelonggaran yg mmbuatkan saya kerap mnaikkn semula skirt dan menarik baju...

oh gila...

what the hell is happening...

saya cuba beberapa baju lagi ketika di pullman hotel, putrajaya ( hotel rasmi bg bernama ketika event LID )

DAN...

saya dapati legging saya bukan lagi legging, da jadi mcm seluar tidur da longgarnya...

jeans saya ada lopong2 angin, boley chipmunk n anak kucing jalan2...

baju saya tergantung dan nmpk besar...

demit...

perlu beli baju barukah atau buang saja baju2 ini...

alahai...longgar wey!!!!


No comments:

Post a Comment