setiap hari perlu enjoy!!!!

Wednesday, October 13, 2010

what happened to goodbye....



newsflash : sudah ku bilang jangan terlalu yakin....nanti patah hati siapa mahu tolong...






apa yang tinggal sekarang hanyalah kenangan...tidur tak lena...makan tak kenyang...mandi tak basah...gosok gigi guna jari...cuci muka guna shampoo...okay2...cukup...itu salah satu simptom2 sakit rindu yang cik nani alami...ianya sangat2 menghantui okay...sgt2 creepy...setiap kali pejam mata, dia akan hadir dlm bayangan...dan bayangan itu menakutkan...dan saya tidak suka bayangan menakutkan...sejak akhir2 ini, saya tidak betah tggl di rumah sewa saya seorang diri...saya takut saya meroyam...dan bila saya meroyam..saya berpotensi untuk buat kerja gila...lalalalala....jadi sape2 nak jemput saya tido semalam dua kat rumah u guys buat semalam dua...adalah di galakkan...bff sgt d wajibkan buat macam tu...dan sape2 yang perlukan teman shopping mahupun teman sosial...sila jemput saya jugak...tapi, haruslah d ingatkan makan minum hendaklah di taja mengikut harga pasaran...barangan shopping hendaklah mengikut piawaian antarabangsa...lalala...


" andai kau tahu, isi hatiku....mahukah dirimu, tuk mendekati ku...dan aku tak bisa...menyentuh dirimu...walau dalam tidur...ku kan selalu mencintaimu..."

No comments:

Post a Comment