setiap hari perlu enjoy!!!!

Saturday, October 2, 2010

gimme a rest!!!!!!!!!

newsflash: ku bukan robot...ku bukan robot.....ku bukan robot...
mengapa manusia sering memberi kerja kepada manusia
lain...tanak jadi manusialah...eyh...tak boleh jugak...nak jadi
robotlah...huh!!!! pun tak best jugak...ha...apa kata jd manusia tp takde
perasaan....huh...lagi tak best....wey, nak jadi apa ni....kalo jadi kucing ,
kalo comel takpe...kalo jadi kucing jalanan...na makan ap...nak lintas jalan
macammana...hum...eyh, apasal ak mengarut smpi ke kucing, robot segala
ni....wuwu...nmpk sgtlah otak ak dah tak self centered...tp helo i still waras
lagi kay.....boleh ta saya nak lari bawa diri ke segi tiga bermuda....biar takde
sape2 pun dapat cari saya lagi...haha...dah tentu2 line telefon tak dapat guna
kat sana....oh...mta2 kapal terbang saya terhempas.....wuwu....
rasa nak tido puas2 kat rumah...tp tak boleh....rasa
tak selamat...smpi pagi tadi saya bangun lambat sbb salah tgk jam...selalu tgk
dgn tepat...tapi pagi tadi tgk dgn gaya kuak kambing dr katil...kaki
kemana2...badan kemana2...hasilnya jam9.30 nmpk macam 8.30
lagi...wee...wee....pandai tak saya......maka saya pun bangun lambat utk ke
library kampus utk buat research report dgn si gemuk and noren....masyaallah,
tgh siap2 nak pegi...igt pulak keje baru yg blambbak lagi tak siap....nak tahu
ap???.....jeng2.....keje mengkey in data yg bjumlah 500 helai kertas ke dalam
ssps software utk event yg baru kepas....kuang...kuang...kuang...tidak!!!!!!!!!
saya yakin saya akan meroyan...........somebody save me.....na kawen.....tanak
sekolah lagi...ada mana2 anak datok ke, anak nenek ke, takpun anak incik
zainudin cikgu displin...meh pinang saya meh!!!!!!!...wuwuwu...
" MISI LARI DARI SEKOLAH ESOK...AKAN DI LAKSANAKAN........PEACE OUT BEBEH!!!!!!"

No comments:

Post a Comment