setiap hari perlu enjoy!!!!

Monday, October 11, 2010

get a ROOM...!!!!!

newsflash : teringin tengok EAT, PRAY, LOVE....anyone???
well, hari itu saya keluar menonton wayang bersama TTM...TENGOK
CHARLIE ST. CLOUD...konon2 nya nak relis tensi lepas bminggu stuck dlm kampus
dgn muaknya...so, saya pun melancarkan misi melarikan diri dr sekolah dan juga
segala upacara rasmi mahupun tidak rasmi....sebelum bertolak ke butterworth,
saya yg sgt sempoi dgn hanya memakai selipar jepun cap flipper, sehelai jeans
biru, baju kaler hijau dgn shawl pink...merayau...saya suka cara hidup
begini...bila saja saya depress...saya akan larikan diri...membawa diri...bila
ok baru saya pulang...tapi itu bukan perkara yang saya nak cerita...itu column
lain...cerita column ini...tentang saya membayar harga tiket wayang untuk sebuah
cerita, tapi saya dapat tengok extra movie...
movie panas...ketika saya sedang fokus dengan charlie st.
cloud...saya dengar bunyi merengek2...saya tengok di sebelah saya...Ya
Allah...budak sekolah itu..( saya yakin due to tahap saiz badan mereka n muka
budak sekolah lagi)...sedang bercium2 dan mgorek2 dgn mimik muka stim...okay...i
know...i know...ap u oll na ckp...saya yg berada d sebelah kiri mereka pun
nmpk..inikan pulak yg duduk di tingkat atas kerusi saya...okay...dengar dengan
jelas...nampak dengan nyata...saya jadi rimas dan malu dgn perangai anak muda
melayu...bukan tunjuk baik, tapi itu di public okay...public....terus saya tidak
fokus menonton movie itu kerana bunyi pelik2 dari sebelah saya...lalu saya
katakan pada TTM saya...." jum tukar tempat
duduk..."....
TTM saya cakap," pedulikan jelah dorg
tu...jgn sibuk2...".
...dan saya " helo, saya bukan
sibuk2...tapi saya rasa tidak selesa.."....
so for those yg rasa bernafsu nafsi ketika menonton
wayang...tolonglah " GET A ROOM...."...itu panggung
untuk relis tensi dan bergumbira mdalami watak dalam alam lain...bukan tempat
melepas nafsu...sgt2 tak selesa okay.......
" please....GET A ROOM...SERIOUSLY..."

2 comments:

  1. asal xrakam? blh gak kte sharing2..ahhahaha...inilah kisah org skang..xlak jadi isu panas kat media....mklumla ...dihalalkan...

    ReplyDelete
  2. na rakam cane...dlm wayang kan di larang merakam...lalala...tak pasal2 nani kena tgkp kena tuduh nak copy cat cite charlie st cloud tuh..baru nak gembira2...da tak gumbira....

    ReplyDelete