setiap hari perlu enjoy!!!!

Friday, October 29, 2010

bagaimana rasanya di tanam hidup-hidup....




newsflash : saya lemas tengok cerita ini...saya rasa macam saya yang di tanam....lalalalala...







well, keseluruhan cerita ini...pasal sorg lelaki dia di tanam hidup2 dalam keranda kayu lama...dan ada lebey kurang 90 minit je untuk kuarkan diri dari dalam tu....dgn berbekalkan lampu suluh, lighter and hp blackberry....dia berusaha col sana sini...dengan serangan ular orok2...dengan keranda dia masuk pasir...dengan dia potong jari....sume ad....tapi part yang paling sedey bila dia bercakap dgn isteri dia...isteri dia suh dia janji yang dia akan balik dgn selamat...n dia cakap dia akan balik dengan selamat sebab tentera dlm pjalanan selamatkan dia...last2....tentera tu salah tempat....dan mati tekubur dalam tu sebab pasir dah penuh dalam keranda tu...yep...u heard me...dia mati hidup2 dalam keranda tu....



cerita ini sgt banyak main emosi...dan pelakonnya cuma satu...si ryan reynolds tu...yg lain cuma menyumbang suara2 je...dan paling tak tahan...cerita cuma berlakon dalam keranda tu je la...yep..u heard me again....dia blakon dalam keranda tu je...tu la pasal lemas...kalau u olls jenis yg suke tgk tempat cantik2...jgn ngade2 tgk movie ni...nnt u olls rimas n lemas dlm cinema nnt...



" dan saya sedar...saya sangat2 cinta ahmad nurhilmi dalam hidup saya...lepas tonton cerita ini...."

No comments:

Post a Comment