setiap hari perlu enjoy!!!!

Friday, October 29, 2010

melakar mimpi di BERNAMA...



newsflash : bermimpi di siang hari...




hari itu saya teruja sangat2 nak praktikal di RTM...tp RTM bahagian pengurusan acaranya sudah penuh...jadi saya di tolak...saya pum memohon di BERNAMA...selepas 2 minggu...akhirnya berita baik yang saya dengar...okay...saya mula terfikir pasal semua benda yang penting2 sekarang ni...
  1. pasal rumah
  2. pasal transport
  3. pasal tempat kerja
  4. pasal2 lain yg berkaitan
  5. pasal itu
  6. pasal ini
  7. pasal........
banyak benda nak kena buat...tapi mula2 kena setelkan hal economi...esok exam...tapi sepatah haram pum saya belum baca...tiba2 saya jadi takot...seseorang tolong tenangkan saya....cuba suh saya belajar rajin2...seseorang tolong paksa saya...saya takde semangat nak belajar...




" saya nak belajar...seseorang tolong teman saya...seseorang tolong ajar saya....seseorang tolong paksa saya..."

No comments:

Post a Comment