setiap hari perlu enjoy!!!!

Friday, June 3, 2011

hangin out with mek salam pantai timur ;)








hari selasa kami ke kampus untuk setel research dgn lecturer...balik awal n trus ke secret resipi kl sentral...tgh2 kami lepak tu, saya terperasan sorg perempuan di meja sebelah saya...saya rasa muka dia mcm familiar an oc la dia sjenis public figure kan kalau saya rasa familiar tuh...

saya pun tgk lama2 n finally saya bgtau mek yg mek salam pantai timur ad kat meja sebelah....

saya tegur n dia invite kami makan sekali and lepak smpi petang dgn dia...

wah, memang best gile okay...

tgh2 borak tu plak, pelakon eizlan yusof plak dtg lepak makan kat secret resipi dgn isteri dia...

pergghhh, mmg bertuah lah saya dan mek hari ini bertemu dua org public figure ni...

time eizlan yusof da nak balik, dia tegur mek salam pantai n kami...

hua2...

saya terperasan sekejap....

well, seronok jugakla melepak ni sebenarnya....

tapi time lepak tuh kena la pandang betul2 coz kadang2 kita mungkin terlepas pandang akan sesuatu yg baik....



No comments:

Post a Comment