setiap hari perlu enjoy!!!!

Tuesday, November 29, 2011

dan bila aku jatuh cinta....


.... definisi happiness ialah bila mana kau happy bila kau bersama orang yang kau sayang walau kau sakit macam mana pun....

org tanya saya,

adakah saya percaya pada keabadian cinta??

saya cuma senyum

sebab cinta itu sgt subjektif...
dan kita boleh jatuh cinta pada sesiapa saja, pada bila2 masa sahaja dan tanpa kita sedari,,,

cinta itu buat kita menangis, kita sakit hati, kita gembira, kita rindu, kita cemburu, kita berusaha, kita merajuk..

bayangkan betapa banyak rasa hadir kerana cinta...

sebab itu bila jatuh cinta kali ini...saya cuba untuk tidak paksa dia jadi macammana yg saya mahu...

sebab saat saya pertama kali jatuh cinta adalah dengan diri dia yang pertama kali saya kenal...

sebab saat pertama kali saya genggam tangan dia saya tahu dialah orangnya...

sebab saat pertama kali saya merenung matanya saya tahu dia rasa debaran yang sama...

sebab saat pertama kali saya dan dia bertemu saya dan dia bagai sudah lama kenal...

cumanya saya datang sedikit lambat dalam hidup dia...dan saya bukanlah yang pertama dalam hati dia...

tapi pada saya...

kalau ada jodoh, tak kemana
ikan di laut, asam di darat bertemu juga

jadi bila saya di tebak soalan

adakah saya percaya pada keabadian cinta

jawapan saya mudah

jodoh itu rahsia tuhan, saya hanya merancang tapi tuhan yang tentukan

kalau memang dia bukan untuk saya, saya akan cuba untuk tidak berasa sedey kerana dia yang sepatutnya berasa sedey kerana telah kehilangan orang yang benar2 mencintai dia...

dan bila aku jatuh cinta...

itulah yang abadi untuk saya.

;'(


No comments:

Post a Comment