setiap hari perlu enjoy!!!!

Friday, December 3, 2010

lemas dan keajaibannya...

newsflash: lemas mengajar saya untuk bangun semula dari kegagalan...


"saya andaikan masalah adalah ibarat pusaran air yg maha hebat...melemaskan saya sehingga ke dasar...dan tanpa sedar...saya lemas dan mati terkapai2...saya berasa amat marah kerana di biarkan lemas tanpa sebarang pertolongan...orang yang saya paling percaya dan senangi biarkan saya lemas...saya berasa benci...tapi d penghujungnya, saya belajar sesuatu...mengapa dia bertindak sedemikian...dia cuba mengajar saya untuk bangkit semula dgn kuasa sendiri...bukan mengharap pada dirinya...mahupun orang lain...itu membuat saya sedar...lemas sebenarnya mengajar saya...menguji saya...sejauh mana kekuatan saya...bagaimana sakitnya saya untuk bangun kembali dari kegagalan membuat saya serik "


dan bila esok kitakan bertemu kembali.....
masihkah ada ruang di dalam hati mu...
untuk cinta yang pernah kita miliki.

No comments:

Post a Comment