setiap hari perlu enjoy!!!!

Thursday, December 30, 2010

saya yang sekarang ini....

bwahahahahaha...damn!!! lately sejak i pindah kl..i mean real tgh2 kl okay...almost everyday i lepak klcc, shopping klcc, lunch kat klcc...damn gila...smpi rumah pun blkng klcc...pegi tengok kat klcc saja...and thank god, banyak muvie best2 ini bulan...dan ini menjadikan saya seorang penonton wayang yang tegar...anda baling la saya dengan pop corn pun...anda cakap lah apapun...tapi bulan ini saya adalah zombie penonton tegar wayang di klcc...antara wayang menarik di layak perak bulan ini adalah....
1) sini ada hantu
2) sanctum 3d
3) 127 hours
4) maaf si khoon
5) burlesque
6) khurafat
so, kepada kaki wayang...jum lah lagi kita mengimarahkan panggung...bak kata omputih, the more the merrier kan.....
dan seperti gadis lain juga, saya perlukan teman baik ketika keluar clubbing mahupun movie date with my girls and date with my best guy ever selain drpd mek izyan peneman saya yg setia...of coz la cik Dorothy Perkins line pilihan saya...style sgt and sempoi...bg sy yg agak pentingkan keselesaan and looks...maka tidak hairanlah kalau baju itu yg anda anda kerap lihat saya pakai di dalam gambar terbaru saya yg saya akan upload tidak lama lagi....kerana hati saya sudah terpaut pada keselesaannya...thanks Dorothy Perkins kerana menceriakan hari2 saya...i labi2 you so much!!!!
" thanks to all my friends for being so supporting when im really down....."

No comments:

Post a Comment