setiap hari perlu enjoy!!!!

Thursday, December 16, 2010

sweet escape...


newsflash : mandi swimming pool sampai lebam...sampai hangus...sampai bosan...



haha...hai u olzz....lama ta update blog...rasa mcm berabad lama...walhal lap top si mek ad je depan mata...haha...bz sedikit cuti ini...malah saja buat2 bz...but due to my lap top illness, saya fed up memblogging...balik2 dc...malas na connect coz kena restart balik lap top...apapon spnjg cuti saya ini, saya gembira coz tak payah sakit2 hati pk macam2 benda yg menyesakkan kepala otak lg wlupun ad sedikit...tapi saya menyampaikan nya dengan cara berseloka bak kata mek...hahah...menyampah...semua benda saya kena pk...rasa mcm na migrain...saya malas na pk banyak..menyampah...menyampah...lebey baik pk masa depan saya dr tolong pk masalah org smpi saya pun turut ter drag skali dlm prasaan sakit hati saya...so saya skng pergi bercuti di Quality Hotel selama almost 2 minggu dah....mak sedara boyfriend saya menaja percutian saya kali ini...jadi saya bawa beberapa teman utk mgisi masa cuti mereka dgn saya...yg saya sayang sekali si mek...si cica sbb dia dah nak btunang bulan satu ini...so kira ini parti bujang dia lah...n oc lah, si hausmate saya kak nurul sntiasa ad...wah, bestnya kalau hidup sentiasa seronok mcm ni...pagi petang siang malam asek tido je...bangun makan kat kafe...mandi swimming pul...siang malam...sampai badan tbakar...hangus...hitam...lebam...dan masuk angin...kalau lah hidup sentiasa senang and gembira macam ni kan senang...tak payah keje...tak payah buat ap2...tapi duet masuk je slalu...best2...tapi sayangnya...kesenangan takkan datang bergolek...mmg kena hidup susah dulu b4 senang kan...so....

2 comments:

  1. confuze knp ade housemate kamu?? hehehe
    sush sgt org nk contact die..haiya..hari itu ha, nk ajak nani dtg kenduri..ape da sush sgt nk cntct

    ReplyDelete
  2. haha...panjang ceritanya...kenduri pertunangan cik gemuk ke...adoi...sakitnya hati...dah miss out byk perkara...hehe...takpe2 t kawen nani g ye...

    ReplyDelete