setiap hari perlu enjoy!!!!

Tuesday, April 12, 2011

card reader & MEK SALAM PANTAI TIMUR ;)




emm....

yuhu ollz...

card reader saya rosak...saya sgt2 sakit hati...smpi saya baling habis pecah bertaburan di lantai sbb sakit hati n fed up try banyak kali...ad jugak la saya pinjam card reader office mate saya, juju...tapi sama gak lappy saya tak dapat detect...adoiyai...sakitnya hati...gmbr2 byk sgt2 dlm cam...ta transfer2 lagi...paling penting ad gmbr dgn MEK SALAM PANTAI TIMUR time kitorang lepak2 minum di Secret Recipe KL Sentral and Eizlan Yusoff juga sdg lepak minum di situ;)...huh...hari ini pun MEK SALAM PANTAI TIMUR ajak saya dan mek gee lepak di mid valley, tapi tak tau lagi nak pegi ke tak...tgk la cane...malas na rancang2 lagi kang tak jadi nangis pulak saya jap lagi...dgn risesnya, repot praktikalnya...apepun, saya selesa bkawan dgn MEK SALAM PANTAI TIMUR...dia fun, happy, enjoy, friendly and tak sombong wlupun dia sorang artis dan masih remaja evendo dah ada baby yg comel ;)...dan dia juga dr kelantan, dan itu buat saya bertambah ingat pada seseorang.....

tapi takpe...saya akan kumpul dulu gmbr byk2...nnt baru upload okay...

yeehaww....



No comments:

Post a Comment