setiap hari perlu enjoy!!!!

Thursday, April 7, 2011

im booked for June event ;)



hai you ollz....

yuhu....

hari ini saya happy sgt2 sbb dapat good news dr kak za...td b4 balik saya singgah ke shelf sebelah meja kak za untuk amik envelope, all the sudden kak za tya," nani, bulan jun ini free tak?..." dan saya jawab " free lah kak za sbb da abes praktikal and study kan..."..." okay, nani ikot pegi event bulan jun ni tau, dr 16 smpi 23 jun...kt byr utk event ni.bos ad ckp aritu nani mta extend smbg keje kat sini..."...bla...bla...bla...bla...

and i was in the air...semua yg kak za ckp pastu da tak dengar da...mcm angin lalu je...happy sgt2...mcm the red warrior bt pelancaran sim pack happy pulak...haha...well...peluang ini saya sgt2 tidak sgka akan dapat dan terima kasih pada semua yg memilih dan memberi kepercayaan kepada saya...saya berjanji akan buat yg terbaik spnjg event itu berlangsung nnt...

bt masa ini, saya akan fokus pada research, study dan kerja utk capai impian...sila rujuk bucket full of wishlist saya di sebelah kanan page ini...dan of coz slow2 dieting dgn produk slimming de bella

di saat saya sedang menulis blog ini, mek sudah pun pergi dgn kadar yg tergesa2 utk bjumpa buah hati pengarang jantungnya...dan sudah tentulah saya duduk seorang diri di dalam bilik meng update blog...dan entah macam mana, tiba2 bunyi message masuk...dan saya tengok number itu number incik Ahmad Nurhilmi...

excuse me, i need to take my shower now.






No comments:

Post a Comment