setiap hari perlu enjoy!!!!

Saturday, April 16, 2011

insomnia ;(



yuhu ollz...

saya tak dapat tido...atau precisely...saya tak boleh tido...saya insomnia...geramnya...saat org2 lain sdg lena dan enak di buai mimpi...saya masih terbeliak biji mata pandang kiri kanan atas bawah...precisely, mata berkelip2 n kepala terus berfikir...

tolonglah!!!

badan saya sangat2 letey...tapi otak masih cergas n banyak fikir...smpi saya tak blh tido...end up saya akan on9 update blog, buat research, baca novel terbaru saya beli atau berangan....dalam jam 5.30 pagi barulah saya tertido...pastu jam 7 kena bangun lagi utk pegi keje....damn!!!!!!

sakitnya hati saya...

kadang2 saya rasa mcm na tamatkan semua ni...tapi tak tau mcmn...seseorang tolonglah saya...atau ada tak ubat tido yg betul2 bagus untuk buat kan saya tido lena...kalo tido smpi tak bangun2 lagi...lagi bagus rasanya...

saya cuma na tido yg cukup...rehat yang cukup...

uhm...takpelah...i'll guess i juz continue with my " BIG MOMMA 3 MOVIE "
BYE


No comments:

Post a Comment