setiap hari perlu enjoy!!!!

Thursday, April 14, 2011

DI LARANG MASUK Movie Nite




yuhu...

hai you ollz ;)...

nampaknya hari ini ada pertambahan bff in da house saya ;)
...makacey2...teruskan sokong n baca blog saya okay...takde la apepun yg menarik, juz share ap yg best and tak best dgn korang sume...n korg jugak boley do da same thing dgn nani ;)

okay...

sabtu petang lepas lepak makan dekat restoran chop n steak dgn mek gee and juju, ofis mate saya. restoran ini letaknya di kg. baru...boleyh la...so so la...yg menariknya restoran ini mgunakan tema atau konsep kapal sbg dekorasi restorannya...mmg sgt unik okay...bygkan makan d atas titanic errrr bkn titanic la...sampan besar mcm bahtera...

pastu terus jalan2 round bukit bintang dgn juju n jiji...

continue dgn midnite movie...

yeehaw...

best kan benda yg kita ta plan...mmg jadi...cuba kalo kita plan...dah sah2 la tak jadi...demmit!!!

hasil spakat mbawa berkat saya, mek, juju n jiji...kami tengok tayangan larut malam

" DI LARANG MASUK "

movie ini boley tahan la jugak, atleast lari dr tema movie melayu biasa yg penuh dgn cinta dan datok2 things...ia mmg lari dr kbiasaan coz jalan cerita yg di tunjukkan byk d gabungkan dgn flashback utk mguatkan lagi jalan cerita...tapi agak sedikit tidak logik sedikit di pengakhiran cerita wlupun saya dapat ap yg cuba d sampaikan oleh pengarah...

kesudahannya, saya dan juju balik dgn ending yg sama dr segi pemikiran kami...

tapi mek dan jiji pula pemikiran lain...

haish...

mana satu yg betul ni...apepun itu terletak pada pemikiran masing2 kan ;)

p/s: 4 sekawan yg sesat ketika mendaki telah masuk ke kawasan larangan untuk menumpang berteduh tanpa mengetahui apa yang bakal terjadi kepada mereka. penemuan berbeg2 duet dan mayat menambahkan lagi masalah mereka hinggalah rahsia mengenai kisah silam banglo usang itu terlerai. ha, ingin tahu ap terjadi next??? moh le ke panggung ;)


No comments:

Post a Comment