setiap hari perlu enjoy!!!!

Saturday, April 16, 2011

sekali lagi...


" hoping he is going to change...but i don't think he will..."




sekali lagi...yeah...cuma sekali ini...saya cuba harap yang terbaik akan terjadi...
tapi saya rasa kali kedua ini lain dari yg pertama...tidak sama seperti yang pertama...
tidak sama seperti yang dulu...saya rindu dia yang dulu...bukan yang dingin sekarang...
saya cuba untuk tidak ungkit...saya cuba untuk tidak sakit...
tapi saya semakin sakit...seperti bermain dengan api...akhirnya saya sendiri yang terbakar...

ada apa dengan cinta...
lain orang, lain rasanya...
kerana bagi saya...
cinta itu menyakitkan...
sebab apabila anda masih mencintai orang yang pernah menyakiti hati anda dahulu...
luka lama akan terbuka...kenangan lalu akan terbuka...

jadi jalan terbaik...
ialah pergi dan selamatkan hati dan diri saya sebelum saya terlambat dan tertipu sekali lagi...
walaupun saya sedih dan sangat2 cintakan dia...
tapi nampaknya dia belum sedar dan berubah seperti yang saya harapkan...
maka saya angkat kaki...saya tidak mahu terluka lagi...
walaupun sakit...walaupun saya meroyan...walaupun saya naik gila buat keputusan ini...

tapi saya tau...
ini yang terbaik untuk saya...
biar sakit sekarang, dari saya terluka lagi...

orang cakap...
kali kedua mungkin lebih baik dari yang pertama...

orang juga cakap...
kali kedua mungkin tidak sama seperti yang pertama...

saya rasa...
kali kedua memang tidak sama seperti yang pertama...
dan sekali lagi saya kalah dalam emosi saya kerana terlalu cinta dan inginkan ahmad nurhilmi kembali.


sekali lagi....
takkan sama seperti pertama kali kita jatuh cinta...
dan saya tetap tunggu ahmad nurhilmi supaya dia sedar dan benar2 berubah...
mungkin pada waktu itu...
akan ada sekali lagi untuk kami berdua...

yeah...
mungkin peluang untuk kami...

....SEKALI LAGI.



No comments:

Post a Comment