setiap hari perlu enjoy!!!!

Sunday, November 14, 2010

another lecture !!!


newsflash: apa ini...ini senarai tanda isyarat yang saya kena belajar...





okay...another lecture again...yep, again...pagi tadi saya bangun awal macam biasa utk pergi ke pusat latihan memandu...mengantuk gila...tapi kena pegi jugak...berdasarkan dr pengalaman kawan2...sesi ceramah memang bosan gila...dorg smpi siap2 tido2 lagi...dan mmg betul pkara itu terjadi pada saya...memang mengantuk gila...walaupun lecturer cina yg ajar saya itu best n funny orgnya...saya rasa mcm terperap satu hari..ades...apapun, mmg sedikit senang bab tanda2 ney, tapi bila masuk bab sapa jalan dulu, undang2 memotong, undang2 di potong...ades, berkerut2 muka saya....korg yg dah ada lesen, ingat lg tak semua2 ney...dan baru saya tahu switch on hazard lamp during heavy rain di highway adalah salah okay...dan blh mgakibatkan kemalangan...saya pun baru tahu sbb saya tengok kawan saya on lampu hazard during heavy rain dan begitu juga dgn pemandu2 lain, saya igt betul...sbb mcm best je sume keta pakai hazard lamp...cey!!! rupanya satu kesalahan jugak....itu hanya untuk kecemasan saja okay...jumaat depan test komputer...wish me luck!!!! aloha!!!

No comments:

Post a Comment