setiap hari perlu enjoy!!!!

Monday, November 22, 2010

teardrops on my future guitar....

newsflash : pernahkah kau fikirkan, perasaan hatiku...mungkinkah ini cinta palsumu...



saya kini obsess dengan guitar sejak jatuh cinta pada lagu CINTA PALSUMU by PINOKIO...malah saya juga kini sedang berbaik dgn vokalis kumpulan PINOKIO....comel kan nama grup ini...saya rasa saya bebas...saya jadi diri saya sendiri...tak perlu pura2...perasaan yang ta dapat di ungkap...saya luah melalui lagu...adess...misi baru saya...beli gitar...pandai main ke...tak pandai ke...saya peduli apa...yg pnting ada gitar...dan semoga ada seorang prince charming yang sudi ajar saya...haha...lagu cinta palsumu wlupun tune nya happy dan fun...tapi lagu ini sebenarnya sedey...mcm terkena kat batang hidung saya sendiri...sesuai sgt tok org yg happy go tak brapa nak lucky mcm saya ney..menurut vokalis kumpulan ini, lagu ini dia tulis bdasarkan pengalaman dirinya sendiri...cinta yang curang oleh x gf dia...lagu ini dia tulis khas utk x gf dia...lepas shari broke up, satu pagi dia bangun dan dapat ilham tulis lagu ini...sweet kan...tapi sedey lah...dan saya turut dapat merasakannya...saya jadi obsess dengan lagu ini...bangun pagi saya dengar...tengahari saya dengar...petang saya dengar...malam saya dengar...lagu ini buat saya sedar...apapun yang terjadi, hidup perlu di teruskan...jangan terlalu percaya sesuatu yang tak pasti...sayang diri u sendiri dulu..apapun, satu hari nanti saya akan berjaya main gitar dan menulis lagu...



No comments:

Post a Comment